یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

پرسش و پاسخ IEEE

تست IEEE

همه
تمدید عضویت IEEE
عضویت در IEEE
+
نحوه ثبت نام در سایت IEEE برای عضویت چگونه است؟ من قبلا عضو نبوده ام.
من برای اولین بار است می خواهم عضو IEEE شوم، لطفا راهنمایی کنید. در صورتیکه اولین بار است می خواهید عضو IEEE شوید، ابتدا به سایت www.ieee.org رفته و پس از ایجاد حساب کاربری به لینک اختصاصی گروه پرشین دانشجو (www.ieeesb.ir) جهت تکمیل ثبت نام مراجعه نمایید. در این لینک شما می توانید با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور IEEE و همچنین وارد نمودن مبلغ دلار نهایی، ثبت نام خود را تکمیل نمایید. به منظور دسترسی به راهنمای کامل ثبت نام برای این قسمت، فایل جامع راهنمای موجود در لینک زیر را دانلود و به فصل 3 آن مراجعه نمائید. این راهنما به صورت گام به گام بوده و بوسیله آن به راحتی می توانید ثبت نام خود را تکمیل نمائید.
+
من قبلا عضو IEEE بوده ام و قصد تمدید عضویت در سال جدید را دارم، لطفا راهنمایی کنید.
در صورتیکه قبلا عضو IEEE بوده اید و تصمیم دارید عضویت خود را برای سال جدید تمدید نمایید، ابتدا به سایت www.ieee.org رفته و پس از ورود به حساب کاربری خود، گزینه Renew Membership را کلیک نمائید. سپس به لینک اختصاصی گروه پرشین دانشجو (www.ieeesb.ir) جهت تکمیل ثبت نام مراجعه نمایید. در این لینک شما می توانید با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور IEEE و همچنین وارد نمودن مبلغ دلار نهایی، ثبت نام خود را تکمیل نمایید. به منظور دسترسی به راهنمای کامل ثبت نام برای این قسمت، فایل جامع راهنمای موجود در لینک زیر را دانلود و به فصل 4 آن مراجعه نمائید.این راهنما به صورت گام به گام بوده و بوسیله آن به راحتی می توانید ثبت نام خود را تکمیل نمائید.
+
من تا پارسال هزینه 27 دلار برای عضویت Student Membership پرداخت می کردم، اما امسال که گزینه تمدید عضویت را انتخاب میکنم، مبلغ 65 دلار (و یا بیشتر) را به من نشان میدهد. لطفا راهنمایی کنید.
علت تغییر قیمت از 27 دلار به مبالغ بیشتر به این دلیل است که تاریخ فارغ التحصیلی که در حساب کاربری خود در IEEE وارد نموده بودید گذشته است. به عنوان مثال موقع ثبت نام تاریخ فارغ التحصیلی را 20 سپتامبر 2014 وارد نموده اید و اکنون 20 نوامبر 2015 است. در این حالت IEEE عضویت شما را به صورت اتوماتیک از Student به Member تغییر داده است. در صورتیکه تمایل دارید به حالت قبلی برگردید و به هر علت هزینه کمتری (همان 27 دلار سابق) را پرداخت نمایید، به قسمت Education در پروفایل خود مراجعه کرده و تاریخ فارغ التحصیلی را به دو سال دیگر تغییر دهید. به منظور دسترسی به راهنمای کامل برای تغییر مبلغ از 65 دلار به 27 دلار (تغییر عضویت Member به Student در IEEE)، فایل جامع راهنمای موجود در لینک زیر را دانلود و به فصل 5 آن مراجعه نمائید.این راهنما به صورت گام به گام بوده و بوسیله آن به راحتی می توانید ثبت نام خود را تکمیل نمائید. http://www.persiandaneshjoo.ir/IEEE/register-guide-full-HQ.pdf
+
عضویت IEEE من تکمیل شده است و قصد دارم ایمیل IEEE به صورت yourname@ieee.org داشته باشم. لطفا راهنمایی فرمائید.
جهت ساخت ایمیل IEEE بایستی مراحل موجود در فصل 6 راهنمای زیر را مطالعه نمایید.
http://upay.persiandaneshjoo.ir/guide/ieee/upay-ieee-full.pdf
+
پرداخت هزینه دلاری IEEE به چه صورت است. من به صفحه آخر پرداخت رسیدم و در قسمت Subtotal مبلغ 52.5 دلار نوشته شده است. در کنار آن نیز گزینه Check Out وجود دارد. چگونه پرداخت نهایی را انجام دهم.
در صورتیکه به این مرحله رسیده اید، کار شما در سایت www.ieee.org تمام شده است. جهت تکمیل ثبت نام بایستی به لینک اختصاصی گروه پرشین دانشجو (www.ieeesb.ir) جهت تکمیل ثبت نام مراجعه نمایید. در این بخش شما می توانید با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور IEEE و همچنین وارد نمودن مبلغ دلار نهایی (در اینجا به عنوان مثال 52.5 دلار)، ثبت نام خود را تکمیل نمایید و از طریق اتصال به درگاه اینترنتی بانک ملت و یا اقتصاد نوین با استفاده از تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام دهید. به منظور دسترسی به راهنمای کامل ثبت نام برای این قسمت، فایل جامع راهنمای موجود در لینک زیر را دانلود و به فصل 2 آن مراجعه نمائید. این راهنما به صورت گام به گام بوده و بوسیله آن به راحتی می توانید ثبت نام خود را تکمیل نمائید. http://www.persiandaneshjoo.ir/IEEE/register-guide-full-HQ.pdf
+
پرداخت هزینه ریالی معادل دلار به چه صورت است؟
شما پس از پر نمودن فرم مربوط به ثبت نام IEEE در لینک اختصاصی پرشین دانشجو که برای ثبت نام و تمدید عضویت IEEE در نظر گرفته شده است (www.ieeesb.ir)، می توانید هزینه ریالی معادل دلار را از طریق درگاه آنلاین بانک ملت/اقتصاد نوین با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمائید.
+
من از شاخه دانشگاه .... هستم. چطور میتونیم با گروه شما به منظور ثبت نام سالانه IEEE همکاری داشته باشیم؟
لطفا از طریق ارسال تیکت و یا تماس با پشتیبانی درخواست خود را ارسال فرمائید تا نام دانشگاه شما به لیست دانشگاه های موجود اضافه گردد و همکاری با شاخه دانشجویی دانشگاه شما به صورت مطلوب صورت پذیرد.
+
جهت ثبت نام در کنفرانس به صورت فورس ماژور به ثبت نام IEEE نیاز دارم. لطفا راهنمایی کنید.

لطفا به سایت یو پی پرشین دانشجو به منظور ثبت نام اتوماتیک در 10 دقیقه مراجعه نمایید.

http://upay.persiandaneshjoo.ir/services/student/u-pay-ieee

 

در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.