یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

راهنمای رزرو هتل

راهنمای رزرو هتل 

 

به طور کلی به منظور سفر به اقصی نقاط جهان، یکی از موارد ضروری رزرو و پرداخت هزینه هتل می باشد. سایت های مختلفی همچون booking.com و Expedia.com و Hotels.com به منظور رزرو هتل وجود دارد. کاربر می تواند به سایت مورد نظر مراجعه نموده و هتل مورد نظر خود را با استفاده از کارت های اعتباری رزرو نماید. در صورتیکه به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید می توانید از طریق پرشین دانشجو این کار را انجام دهید.


روش اول) رزرو هتل و پرداخت پس از حضور در هتل (On Desk)
در این روش سایت رزرو هتل، به عنوان مثال سایت بوکینگ، برای رزرو هتل مبلغی دریافت نمی کند. در این حالت فقط اطلاعات ویزا / مستر کارت را وارد کرده و رزرو هتل انجام خواهد شد. دقت شود پس از در اختیار قرار دادن اطلاعات ویزا / مستر کارت در اختیار سایت هتل، هتل اجازه خواهد داشت مبلغی از 50 سنت تا حداکثر هزینه کل اقامت را از کارت شما کسر نماید. در صورت عدم کسر مبلغ از کارت، شما پس از حضور در هتل می توانید هزینه را به صورت نقدی پرداخت نمایید. همچنین می توانید از پذیرش هتل درخواست نمایید تا هزینه را از کارت اعتباری (ویزا / مستر کارت) که قبلا معرفی نموده اید، کسر نماید. در صورتیکه فقط و فقط نیاز به رزرو هتل برای ارائه به سفارت جهت اخذ ویزا دارید، این روش مناسب خواهد بود.
گروه پرشین دانشجو برای این حالت می تواند با دریافت مبلغ 5 دلار رزرو شما را انجام دهد.


توجه: دقت نمایید همانطور که در راهنمای این بخش ارائه شده است، ممکن است پس از رزرو هتل تا 72 ساعت پس از آن ایمیلی با مضمون Credit Card Declined را دریافت نمایید. این بدان علت است که هتل تلاش کرده است تا هزینه کل اقامت را از کارت کسر نماید، که در اینصورت کارت پرشین دانشجو خطا خواهد داد. علت این امر آن است که سفارش شما به پرشین دانشجو تنها رزرو هتل بوده است و نه پرداخت هزینه کامل هتل. بنابراین هتل برخلاف قوانین خود سعی در کسر کل مبلغ داشته است. در این زمینه پرشین دانشجو هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت. لطفا سعی کنید قبل از درخواست رزرو هتل قوانین سایت مربوطه را به دقت مطالعه فرمایید و پس از رزرو هتل با مسئول مربوطه مکاتبه نمایید تا تایید نهایی رزرو هتل خود را دریافت نمایید.


روش دوم) پرداخت هزینه هتل به صورت کامل
در این روش سایت رزرو هتل، تمامی هزینه های اقامت را از کارت کسر خواهد نمود. در این حالت ممکن است شما بیشتر از زمان از پیش تعیین شده در هتل اقامت داشته باشید. ممکن است از امکانات هتل مانند استخر، نوشیدنی ها، امکانات ورزشی و ... نیز استفاده نموده باشید. در این حالت نیز هتل می تواند مبلغ بیشتری کسر نماید. بنابراین به منظور رزرو هتل در این حالت بهتر است ویزا کارت / مستر کارت شخصی تهیه نمایید که به راحتی و بدون دغدغه در هتل اقامت داشته باشید.
گروه پرشین دانشجو برای این حالت به شما خرید ویزا / مستر کارت را پیشنهاد می دهد. شما می‌توانید با خرید یک کارت اعتباری و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود اقدام نمایید. جهت خرید کارت اعتباری به صفحه «ثبت سفارش ویزا کارت مجازی TravelEZ» و یا «سفارش مستر کارت مجازی EZGyft» مراجعه فرمایید. در صورت نیاز به کسب آگاهی بیشتر در مورد روش استفاده از کارت در پرداخت‌های آنلاین، به منوی «ویکی دانشجو» سایت پرشین دانشجو مراجعه و یا از طریق پرتال پشتیبانی سوال خود را مطرح نمایید.


راهنمای پرداخت رزرو هتل در سایت پرشین دانشجو

 

 

در این بخش یک راهنما به صورت نمونه به منظور پرداخت هزینه هتل در سایت بوکینگ ارائه شده است.

 

1
 یکی از سایت های معتبر رزرو هتل سایت Booking می باشد. به منظور رزرو هتل ابتدا به لینک سایت بوکینگ مراجعه نمایید.
رزرو هتل های خارجی
1
سپس یک حساب کاربری ایجاد نمایید. ساخت حساب کاربری به منظور پیگیری وضعیت هتل توصیه می گردد. ایجاد حساب کاربری در سایت بوکینگ بسیار ساده است. با کلیک روی گزینه Register و وارد نمودن یک آدرس ایمیل و پسورد، حساب شما ایجاد خواهد شد.
رزرو هتل های خارجی
1
پس از ورود به حساب کاربری، در صفحه اصلی سایت بوکینگ مطابق تصویر زیر آدرس مقصد سفر خود (Destination, property name or address)، تاریخ ورود به هتل (Check-in)، تاریخ خروج از هتل (Check-out)، تعداد اتاق (Rooms) و تعداد افراد بزرگسال و خردسال را وارد نموده و گزینه Find a Place را کلیک نمایید.
رزرو هتل های خارجی
1
در این مرحله هتل مورد نظر خود را انتخاب و گزینه Choose Your Room را کلیک نمایید.
رزرو هتل های خارجی
نکته: به منظور جستجوی کامل، بهتر است از فیلتر سمت چپ صفحه استفاده نمایید و شرایط مورد نظر خود جهت جستجوی اتاق را علامت بزنید.
رزرو هتل های خارجی
1
در مرحله بعد کاربر می تواند تصاویر بخش های هتل را مشاهده نماید. همچنین تمامی امکانات هتل مانند داشتن اینترنت و ... را در این مرحله کنترل نمایید. علاوه بر این مسافت هتل تا اماکن تفریحی، دیدنی و ... در این صفحه قابل دسترسی است. پس از تصمیم جهت رزرو هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و تعداد نفرات را تعیین کرده و گزینه I will Reserve را کلیک نمایید.
رزرو هتل های خارجی
نکته: کلیه امکانات هتل را حتما قبل از رزرو آن در بخش مربوطه کنترل نمایید تا اقامتی خوب داشته باشید.
رزرو هتل های خارجی
1
در مرحله بعد مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی طبق پاسپورت و ایمیل خود را وارد و گزینه Continue را کلیک نمایید.
رزرو هتل های خارجی
1
در مرحله بعد اطلاعات کارت اعتباری خود را جهت رزرو هتل وارد نمایید و گزینه Complete Booking را کلیک کنید.
رزرو هتل های خارجی
1
پس از پرداخت موفق رسید مطابق تصویر زیر به شما نشان داده خواهد شد.
رزرو هتل های خارجی
1
همچنین رسیدی مشابه تصویر زیر برای شما ارسال خواهد شد.
رزرو هتل های خارجی
1
در این مرحله رزرو هتل شما به پایان رسیده است. در صورتیکه با حساب کاربری هتل مورد نظر را رزرو نموده باشید، روی بخش My Booking کلیک نمایید تا مدیریت رزرو های خود را انجام دهید.
رزرو هتل های خارجی
1
ممکن است پس از رزرو هتل ایمیلی مشابه زیر دریافت نمایید که در آن نوشته شده است پرداخت توسط کارت اعتباری شما دیکلاین شده است (Credit Card Declined). در این موارد بایستی روی گزینه Submit Credit Card Detail کلی نمایید.
رزرو هتل های خارجی
1
در پنجره باز شده اطلاعات کارت اعتباری دیگری را وارد نموده و گزینه Update Your Credit Card Details را کلیک نمایید. در اینصورت اطلاعات کارت اعتباری شما به روز شده و در صورت تایید توسط سایت بوکینگ، رزرو شما تایید خواهد شد.
رزرو هتل های خارجی
در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.

برچسب: