یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

راهنمای پرداخت آفلاین با مستر کارت یا ویزا کارت (Offline Payment)

توجه: تمامی موارد گفته شده در ادامه به عنوان اطلاعات عمومی است و در حال حاضر خدماتی در این زمینه ارائه نمی‌شود.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از درخواست از یک سایت به منظور پرداخت مبلغ ارزی خود، سایت مورد نظر فرمی را برای شما ارسال می نماید. این وضعیت در حالتی پیش می آید که سایت مقصد درگاه پرداخت آنلاین بانکی ندارد و از شما درخواست پرداخت به صورت آفلاین (Offline) می نماید. به طور معمول در راهنمای ارسالی توسط سایت مقصد به این نکته اشاره می شود که این فرم را پرینت نموده و سپس اطلاعات ویزا کارت یا مستر کارت خود را در آن وارد نمایید. سپس فرم را امضا کرده و پس از اسکن از طریق ایمیل/ فکس/ پست ارسال نمایید.
در روش پرداخت آفلاین، پس از اینکه فرم شما به بخش امور مالی سایت یا شرکت مقصد رسید، مسئول مالی آن بخش با استفاده از اطلاعات ویزا کارت و یا مستر کارت شما، که در فرم تکمیل نموده اید، مبلغ تعیین شده در فرم را از کارت برداشت می نمایند و در نهایت پرداخت شما نهایی می گردد.
بنابراین در اینگونه پرداخت ها شما نیاز به کارت های اعتباری بین المللی (ویزا / مستر کارت) دارید تا اطلاعات مورد نظر شامل نام و نام خانوادگی دارنده کارت، شماره CVV، تاریخ انقضا و در برخی موارد آدرس را در فرم وارد نمایید.
در این گونه موارد و به دلیل مسایل امنیتی متاسفانه گروه پرشین دانشجو نمی تواند کارت اصلی خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. 
در ادامه توضیحاتی در خصوص قسمت های مختلف یک کارت اعتباری که به منظور تکمیل یک فرم لازم است به همراه نمونه فرم های پرداخت آفلاین ارائه شده است.

1
بخش های مختلف یک کارت اعتباری (ویزا / مستر کارت)

بخش های مختلف یک کارت اعتباری (ویزا / مستر کارت) همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، به صورت زیر می باشد.

1- نوع کارت: این قسمت معمولا با نام Card Type ، Type Credit Card و یا در برخی مواقع Payment by در فرم مشخص شده است. در حقیقت منظور از نوع کارت کمپانی صادر کننده کارت می باشد. به طور معمول این کمپانی ها شامل MasterCard، Visa Card، American Express، JCB، Diners Club می باشند. با توجه به نوع کارت خود بایستی در فرم مربوطه روبروی نوع کارت علامت بزنید.
2- شماره کارت: که در حقیقت شماره 16 رقمی روی کارت می باشد و شما بایستی آن را در بخش Card Number در فرم وارد نمایید.
3- نام دارنده کارت: همانطور که از نام آن مشخص است نام صاحب کارت می باشد که به صورت های مختلفی مانند Cardholder Name، Applicant’s Name، Name on Card و موارد مشابه در فرم ها مشاهده می شود.
4- تاریخ انقضای کارت: تاریخ زمان باطل شدن کارت است و با نام هایی مانند Expire Date، EXP.، EXP.Date، Valid Thru و موارد مشابه روی کارت مشخص شده است.
5- کد سه / چهار رقمی کارت: این کد به طور معمول در پشت کارت نوشته شده است و با نام هایی مانند CVV، CVC2، Security Code و یا ... در فرم ها مشخص شده است. البته ممکن است در برخی فرم ها وارد نمودن این کد ضروری نباشد.
6- آدرس دارنده کارت: این آدرس، آدرس دارنده کارت یا حساب بانکی متصل به کارت می باشد. این قسمت که به نام Billing Address می باشد همان آدرسی است که هنگام افتتاح حساب در فرم بانکی وارد نموده اید. در مورد این آدرس گروه پرشین دانشجو پس از صدور کارت آدرس مربوطه را در اختیار شما قرار خواهد داد.
بخش های مختلف مستر کارت / ویزا کارت

1
نمونه هایی از فرم های پرداخت آفلاین

در تصاویر زیر نمونه هایی از فرم های پرداخت آفلاین با ویزا کارت یا مستر کارت نشان داده شده است. در هر کدام از این فرم ها بخش های مختلفی که در قسمت قبل و روی کارت توضیح داده شد، نشان داده شده اند.
نمونه فرم پرداخت آفلاین با مستر کارت یا ویزا کارت


نمونه فرم پرداخت آفلاین با مستر کارت یا ویزا کارت


نمونه فرم پرداخت آفلاین با مستر کارت یا ویزا کارت


نمونه فرم پرداخت آفلاین با مستر کارت یا ویزا کارت

در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.