یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

ویژگی‌های مستر کارت مجازی PDGyft

Virtual ezGyft MasterCard مستر کارت مجازی PDGyft غیرقابل شارژ

یکی از دغدغه‌های کاربران ایرانی و به ویژه دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های خارجی، عدم امکان پرداخت هزینه‌های دانشگاهی مربوطه و خرید از سایت‌های اینترنتی خارجی به صورت مستقل می‌باشد. از جمله‌ برندهای معتبر صدور کارت اعتباری و خدمات مالی بین‌المللی MasterCard می‌باشد که شما با داشتن یکی از محصولات آن، می‌توانید تمامی پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهید. صدور کارت‌های MasterCard به دو صورت فیزیکی (Physical) و مجازی (Virtual) امکان‌پذیر است که در نوع مجازی بعد از خرید کارت، بدون صدور کارت فیزیکی تنها اطلاعات و مشخصات مرتبط با کارت برای شما ارسال شده و شما با استفاده از این اطلاعات می‌توانید پرداخت خود را انجام دهید.

 

به همین منظور پرشین‌دانشجو اقدام به عرضه‌ و صدور مستر کارت مجازی PDGyft در ایران با کم‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن نموده است. شما می‌توانید با هر نوع کارت بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام به ثبت سفارش و پرداخت هزینه مستر کارت نموده و پس از صدور کارت مجازی طبق زمان‌بندی اعلام‌شده، از آن در تمامی پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی خود که متصل به درگاه مستر کارت باشند استفاده کنید. این کارت‌ها دارای کنترل پنل آنی می‌باشند، بنابراین همواره با ورود به بخش دارندگان کارت می‌توانید تراکنش‌ها و موجودی لحظه‌ای کارت خود را مشاهده نمایید. ضمن آن که با توجه به صدور مستر کارت مجازی PDGyft به صورت الکترونیکی، امکان تهیه و ارسال آن به ایمیل هر فردی در هر کجای جهان وجود دارد.

 

 

Virtual ezGyft MasterCard مشخصات مستر ‌کارت‌ مجازی PDGyft

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مستر ‌کارت‌ مجازی PDGyft ارائه شده توسط پرشین‌دانشجو در ادامه آمده است:

      

- ارز پایه کارت

دلار آمریکا

 

- مدت زمان صدور

حداکثر 1 ساعت

 

- موجودی کارت

25 تا 500 دلار (مضارب 25) غیرقابل شارژ مجدد

 

- هزینه صدور

10 دلار

 

- مدت اعتبار کارت

سه ماه پس از تاریخ شارژ اولیه

 

- کارمزد تراکنش ناموفق

50 سنت

 

- کارمزد خرید دلاری

رایگان

 

- کارمزد خرید با ارز غیر از دلار

حداکثر 4 درصد

 

- سقف خرید روزانه (مبلغی / تعدادی)

بدون محدودیت

 

- تعداد کارت‌های فعال هم‌زمان برای هر فرد     

تا 5 عدد بر روی حساب متصل به یک ایمیل

 

- دارای پنل کاربری برای مشاهده آنلاین موجودی و تراکنش‌ها توسط دارنده کارت

 

- دارای قابلیت فعال/غیرفعال کردن کارت از طریق پنل کاربری توسط دارنده کارت

 

- دارای قابلیت تغییر آدرس صورتحساب کارت (Billing Address)

 

- دارای قابلیت بازگشت پول (Refund) به کارت در صورت لغو خرید

 

- دارای قابلیت انتقال باقیمانده کارت تا 2 هفته پس از انقضا به کارت جدید

 

- غیرقابل استفاده در پرداخت‌های آبونمان (Recurring Payments)

 

- غیرقابل استفاده در پرداخت‌های آفلاین


 همچنین شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال، با خدمات مشتریان و پشتیبانی آنلاین PDGyft ارتباط داشته باشید.

 

 

Virtual ezGyft MasterCard موارد کاربرد مستر ‌کارت‌ مجازی PDGyft

مستر کارت مجازی PDGyft به صورت پیش‌پرداخت (Prepaid) است، یعنی دارای حساب بانکی پشتیبان جهت دریافت و ارسال پول نبوده و فقط با این کارت می‌توان خرید اینترنتی انجام داد. از آنجا که این MasterCard از نوع مجازی و فاقد کارت فیزیکی می‌باشد، امکان خرید حضوری با استفاده از دستگاه‌های POS فروشگاهی یا دریافت پول نقد از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در خارج از کشور با آن وجود ندارد. از این رو استفاده از مستر ‌کارت‌ مجازی PDGyft ارائه شده توسط پرشین‌دانشجو، تنها در پرداخت‌های آنلاین کلیه سایت‌های پشتیبانی‌کننده از درگاه مستر کارت امکان‌پذیر است. از جمله:

      

- پرداخت هزینه اپلیکیشن‌فی، بررسی و پست مدارک، شهریه و خوابگاه دانشگاه‌ها

 

- ثبت نام و ریپورت نمره آزمون‌های بین‌المللی مانند تافل (TOEFL iBT) ، آیلتس (IELTS)، جی آر ای (GRE) و ...

 

- پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت و ویزای کشورهای مختلف مانند MRV Fee، SEVIS Fee و ...

 

- رزرو آنلاین هتل‌های خارجی از سایت‌هایی مانند Booking.com و ...

 

- انواع پرداخت آنلاین از جمله خرید کالا، خرید نرم‌افزار، خرید سرور، وریفای کردن (Verify) حساب‌های اینترنتی و ...

 

و ...

 

 

صدور مستر‌کارت مجازی همه روزه توسط پرشین‌دانشجو انجام می‌شود و شما می‌توانید نسبت به ثبت سفارش آن از طریق مراجعه به صفحه نخست سایت پرشین‌دانشجو و یا منوی ثبت سفارش در بالای سایت اقدام کنید. در ادامه به سوالاتی که ممکن است در رابطه با مستر ‌کارت‌ مجازی PDGyft برای شما پیش آید پاسخ داده‌ایم. در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام از طریق پشتیبانی پرشین‌دانشجو به آدرس ایمیل info@persiandaneshjoo.com و یا شماره‌های سایت پاسخگوی شما هستیم. 

1
پس از خرید چه اطلاعاتی از کارت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد؟ 

پس از ثبت سفارش و صدور کارت طبق زمان‌بندی اعلام‌شده، اطلاعات مستر کارت مجازی صادر شده به نام شما شامل شماره ۱۶ رقمی روی کارت، تاریخ انقضا و کد CVV به همراه آدرس صورتحساب (Billing Address) در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش دارندگان کارت و ورود به حساب کاربری متصل به ایمیل خود، با کلیک بر روی عبارت show card مشخصات کارت را مشاهده کنید. لطفا برای آشنایی بیشتر راهنمای ثبت‌نام و فعال‌سازی مستر کارت مجازی PDGyft را نیز مطالعه نمایید. 

1
آیا در تعداد مستر کارت مجازی صادرشده برای هر فرد محدودیتی وجود دارد؟ 

بله. هر شخص میتواند در هر زمان تا 5 کارت فعال داشته باشد. کارت فعال به کارتی اطلاق می‌شود که باقیمانده موجودی آن بیش از 25 دلار باشد. اگر نیاز به استفاده از کارت‌های بیشتری داشته باشید، تنها در صورت مصرف موجودی کارت‌های قبلی خود و رسیدن موجودی آنها زیر 25 دلار است که می‌توانید کارت جدید بر روی حساب خود داشته باشید. در غیر این صورت باید صدور مستر کارت مجازی جدید بر روی ایمیل جدید انجام شود. 

1
آیا امکان استفاده از مستر کارت مجازی در خریدهای با ارز غیر از دلار وجود دارد؟ 

بله. در پرداخت‌های ارزی با ارز دلار (مانند پرداخت 210 دلاری هزینه ثبت نام تافل) با تهیه یک کارت به میزان دقیق ارز مورد نظر و بدون کارمزد، پرداخت آنلاین شما قابل انجام است. ولی در خریدهای غیردلاری لطفاً به این نکته توجه کنید که از کارت شما هزینه اضافی نرخ تبدیل (Exchange Fee) حدودا معادل با 4 درصد و مطابق تعرفه جهانی مسترکارت کسر می‌گردد. به عنوان نمونه اگر شما قصد انجام یک پرداخت 100 یورویی را دارید و نرخ جهانی تبدیل یورو به دلار مطابق با سایت مرجع تبدیل ارز www.xe.com معادل 1.2 است، مبلغی حدودا معادل با 124.8 دلار (100×1.2×1.04) از کارت شما کسر می‌گردد. بنابراین اکیداً توصیه پرشین‌دانشجو ثبت سفارش به میزان 5-10 دلار بیشتر از مبلغ پرداختی (مثلا برای مورد فوق یک کارت 130 دلاری) است. در صورتی که پرداخت شما به هر دلیلی مثل ورود اشتباه CVV یا تاریخ انقضا کارت (Expiration Date) و همین‌طور ناکافی بودن موجودی کارت در هنگام پرداخت انجام نشود، مبلغ 50 سنت کارمزد تراکنش ناموفق از کارت کسر می‌شود. 

1
آیا پرداخت در تمامی درگاه‌های خرید پشتیبانی‌کننده از مستر کارت با مستر کارت مجازی امکان‌پذیر است؟ 

مستر کارت‌های مجازی در 90 درصد درگاه‌های پرداخت آنلاین که از سیستم مستر کارت پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده می‌باشند. با توجه به این موضوع که این مستر کارت‌ از نوع پیش‌پرداخت (PrePaid) و مجازی (Virtual) می‌باشد، لطفا قبل از تهیه آن از بابت پشتیبانی کارت در سایتی که قصد خرید از آن را دارید اطمینان حاصل نمایید. ممکن است برخی از سایت‌ها صرفا از کارت‌های دبیت (Debit Card) و یا کردیت (Credit Card) برای پرداخت پشتیبانی کنند.

در مورد پرداخت هزینه‌های دانشگاهی و به خصوص آزمون‌های TOEFL و GRE و اپلیکیشن‌فی، پس از چندین سال تجربه پرداخت با استفاده از کارت‌های مجازی می‌توان عنوان نمود که در اکثر موارد هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. تنها برای برخی از دانشگاه‌های کانادایی و اروپایی در صورتی که اطلاعات کارت را وارد کردید و با پیام خطا روبرو شدید، کافیست IP خود را تغییر داده تا بتوانید به سادگی پرداخت خود را انجام دهید. در این حالت هیچگونه مشکلی برای کارت یا اپلیکیشن رخ نداده و با یک تغییر IP ساده می توانید پرداخت را انجام دهید. چند نمونه پرداخت موفق اپلیکیشن‌فی با استفاده از مستر کارت مجازی در تصویر زیر نشان داده شده است. 
پرشین دانشجو

 

به طور کلی با مستر کارت مجازی امکان انجام پرداخت‌های زیر وجود ندارد:

- پرداخت آفلاین

- پرداخت iTunes آمریکا و کانادا (پرداخت از نوع آبونمان)

- پرداخت Google AdWords و Google Play (پرداخت از نوع آبونمان) 

- پرداخت دانشگاه MIT و Berkeley و Waterloo و UCLA

- پرداخت Microsoft (پرداخت از نوع آبونمان)

- پرداخت Amazon (دارای سیستم AVS تایید هویت)

- پرداخت AliExpress و AliBaba

- پرداخت IEEE (پرداخت از نوع آبونمان)

- پرداخت در تمامی سایت‌های شرط بندی و غیراخلاقی (Gambling and Adult sites) 

لطفا قبل از تهیه مستر کارت مجازی، موضوع پشتیبانی سایت مقصد از این نوع کارت‌ها و عدم نیاز به تایید هویت پس از خرید آنلاین اینترنتی را بررسی و نسبت به آن اطمینان حاصل کنید. زیرا در حال حاضر پس از انجام سفارش و صدور کارت، امکان استرداد و يا نقد کردن موجودی کارت‌های اعتباری مجازی مقدور نمی‌باشد. بدیهی است پرشین دانشجو در قبال عدم پذیرش این نوع کارت‌ها در سایت مورد نظر شما مسئولیتی را نمی پذیرد.
1
آیا امکان استفاده از مستر کارت مجازی در پرداخت‌های دوره‌ای وجود دارد؟ 

خیر. اعتبار این نوع از کارت‌های پیش‌پرداخت (PrePaid) از لحظه صدور به مدت سه ماه می‌باشد. بنابراین ثبت مستر کارت مجازی در پرداخت‌هایی که بصورت دوره‌ای یا تکرارشونده هفتگی، ماهانه، سالانه... باشند (اصطلاحا Recurring Payments و یا Membership Payments) امکان‌پذیر نیست. شما می‌توانید در چنین پرداخت‌هایی از طرف مقابل بخواهید که هر ماه یک صورت‌حساب مستقل برای شما ارسال کند تا آن را مستقیماً توسط مستر کارت مجازی خود بپردازید. 

1
آیا امکان پرداخت آفلاین با استفاده از مستر کارت مجازی وجود دارد؟ 

خیر. امکان پرداخت آفلاین با استفاده از مستر کارت مجازی وجود ندارد. در برخی از پرداخت‌های ارزی شما اطلاعات کارت ویزا یا مستر خود را بصورت فکس، نامه، ایمیل و یا ثبت در سایت برای پذیرنده ارسال نموده و پذیرنده نیز به صورت دستی و اصطلاحاً بصورت آفلاین اطلاعات کارت شما را در سیستم وارد و مبلغ را کسر می‌کند. در این نوع پرداخت‌ها، اطلاعات پرداخت به یک ترمینال بر مبنای چیپ متصل است که با مستر کارت مجازی ezGyft قابل پرداخت نیست. 

1
قابلیت فعال/غیرفعال کردن کارت چیست و چه کاربردی دارد؟ 

شما می‌توانید در صورت نیاز و در هر لحظه از زمان با مراجعه به حساب کاربری کارت خود و بدون هزینه اضافی، به دلیل ملاحظات شخصی و امنیت بیشتر کارت خود را در حالت فریز شده قرار دهید. در این حالت کارت غیرفعال است و علامت قفل را روی کارت مشاهده می‌کنید. پیشنهاد می‌شود کارت خود را طی مدت اعتبار به حالت Freeze نگه داشته و تنها در هنگام انجام پرداخت آن را Unfreeze کنید. این کار به آسانی و با کلیک بر روی گزینه More در منوی مرتبط با کارت شما در حساب کاربری کارت قابل انجام است. در تعداد دفعات غیر فعال کردن یا فعال کردن کارت محدودیتی وجود ندارد.

1
آیا امکان بازگشت وجه (Refund) به مستر کارت مجازی وجود دارد؟ 

مسترکارت مجازی امکان بازگشت پول (Refund) مبالغ پرداخت شده را دارد. یعنی اگر به هر دلیلی تمام یا بخشی از مبالغ پرداخت شده قبلی به کارت بازگردد، تنها دو هفته پس از اتمام اعتبار کارت این مبلغ ریفاند شده و به موجودی کارت شما اضافه می‌شود. همچنین امکان مشاهده موجودی و تراکنش‌های کارت نیز تا دو هفته پس از تاریخ انقضای کارت وجود دارد.

1
آیا راهی برای استفاده از موجودی باقی مانده کارت پس از تاریخ انقضای آن وجود دارد؟

بله. در صورتی که موجودی باقیمانده کارت شما بالای 30 دلار باشد شما می‌توانید تا دو هفته پس از تاریخ انقضای کارت و با کسر هزینه 5 تا 10 دلار از موجودی فعلی کارت، درخواست صدور کارت جدیدی با موجودی باقیمانده را بدهید. به عنوان مثال اگر در کارت خود 57 دلار  پس از انقضا داشته باشید، با کسر 5 دلار و گرد شدن مقدار باقیمانده به پایین به جهت محدودیت‌های صدور مستر کارت مجازی (صدور با ضرایب 25)، امکان صدور یک کارت جدید با موجودی 50 دلار برای شما وجود خواهد داشت. 
صدور مجدد مستر کارت مجازی

1
هزینه صدور، محدودیت موجودی و نحوه سفارش مستر کارت‌ مجازی چگونه می‌باشد؟ 

هزینه صدور مستر کارت مجازی با موجودی دلخواه حداقل 25 دلار تا حداکثر 500 دلار (ضریبی از عدد 25)، مقداری ثابت و برابر 10 دلار می‌باشد. لازم به ذکر است که مستر کارت مجازی قابلیت شارژ مجدد را نداشته و غیر قابل شارژ می‌باشد. صدور مستر‌کارت مجازی PDGyft توسط پرشین‌دانشجو همه روزه (حتی در ایام تعطیل) و طبق زمان‌بندی اعلام‌شده صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر و یا از طریق مراجعه به صفحه نخست سایت پرشین‌دانشجو نسبت به ثبت سفارش کارت با موجودی دلخواه خود اقدام کنید. توصیه پرشین‌دانشجو این است که تنها در صورت استفاده از موجودی کارت حداکثر طی مدت یک ماه پس از ثبت سفارش، آن را تهیه نمایید.

 

ثبت سفارش مستر کارت مجازی PDGyft غیرقابل شارژ

 

در صورتی که حساب شما در پرشین دانشجو تایید شده باشد، حداکثر طی مدت 3 ساعت مستر کارت مجازی شما صادر و اطلاعات آن ارسال می‌گردد.
در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.