یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

پرداخت آنلاین با کارت

برای کسانی که با اینترنت سروکار دارند روبرو شدن با صفحاتی که عکس ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و ... امری اجتناب ناپذیر است. در بسیاری از مواقع هنگام انتخاب یک محصول و خرید آن با صفحه ای مواجه خواهید شد که از اطلاعات ویزا / مستر کارت را جهت تکمیل فرایند خرید اینترنتی، از شما خواهد خواست. در حقیقت این فرایند مشابه پرداخت از سایت های داخلی است که با کارت های عضو شبکه شتاب انجام می پذیرد.
به طور کلی به منظور پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های زبان (TOEFL, GRE, IELTS, …)، اخذ وقت سفارت و اقامت، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، عضویت در انجمن های معتبر بین المللی مثل IEEE، ثبت نام آزمون های بین المللی مانند PMP، CFA، ACCA، USMLE، GMAT و ...، پرداخت هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های خارجی و موارد بسیار دیگری شما نیاز به پرداخت ارزی هزینه های خود خواهید داشت. با توجه به نوع سایت روش های مختلفی جهت پرداخت برای شما وجود خواهد داشت. از این روش ها می توان به پرداخت با کارت های اعتباری (ویزا / مستر کارت، دیسکاور، امریکن اکسپرس یا ...)، پرداخت PayPal، پرداخت Scrill، پرداخت توسط حواله ارزی اشاره نمود.

پرداخت آنلاین با کارت های اعتباری ویزا / مستر کارت

در این قسمت توضیحات لازم در خصوص پرداخت با کارت های اعتباری و نکات مرتبط با آن ارائه شده است.

1
بخش اول) قسمت های مختلف کارت های اعتباری (Credit Card Such as Visa / Master / Discover / …)

بخش های مختلف یک کارت اعتباری (ویزا / مستر کارت) همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، به صورت زیر می باشد.
1- نوع کارت: این قسمت معمولا با نام Card Type ، Type Credit Card و یا در برخی مواقع Payment by در صفحه پرداخت مشخص شده است. در حقیقت منظور از نوع کارت کمپانی صادر کننده کارت می باشد. به طور معمول این کمپانی ها شامل MasterCard، Visa Card، American Express، JCB، Diners Club می باشند. با توجه به نوع کارت خود بایستی در صفحه پرداخت مربوطه نوع کارت را انتخاب نمایید.
2- شماره کارت: که در حقیقت شماره 16 رقمی روی کارت می باشد و شما بایستی آن را در بخش Card Number در صفحه پرداخت وارد نمایید.
3- نام دارنده کارت: همانطور که از نام آن مشخص است نام صاحب کارت می باشد که به صورت های مختلفی مانند Cardholder Name، Applicant’s Name، Name on Card، Billing Name و موارد مشابه در صفحه پرداخت مشاهده می شود.
4- تاریخ انقضای کارت: تاریخ زمان باطل شدن کارت است و با نام هایی مانند Expire Date، EXP.، EXP.Date، Valid Thru و موارد مشابه روی کارت مشخص شده است.
5- کد سه / چهار رقمی کارت: این کد به طور معمول در پشت کارت نوشته شده است و با نام هایی مانند CVV، CVC2، Security Code، Card Verification Value و یا ... در صفحه پرداخت نشان داده شده است. البته ممکن است در برخی صفحات پرداخت وارد نمودن این کد ضروری نباشد.
6- آدرس دارنده کارت: این آدرس، آدرس دارنده کارت یا حساب بانکی متصل به کارت می باشد. این قسمت که به نام Billing Address می باشد همان آدرسی است که هنگام افتتاح حساب در فرم بانکی وارد نموده اید. در مورد این آدرس گروه پرشین دانشجو پس از صدور کارت آدرس مربوطه را در اختیار شما قرار خواهد داد.
پرداخت آنلاین با کارت های اعتباری ویزا / مستر کارت

1
بخش دوم) صفحات نمونه درگاه های پرداخت آنلاین بین المللی با کارت های اعتباری

پس از تکمیل فرایند مراحل خرید، مرحله پایانی با صفحه مربوط به پرداخت ارزی آنلاین با کارت اعتباری مواجه خواهید شد. چند نمونه از این صفحات و قسمت های مختلف آن در تصاویر زیر نشان داده شده است.
پس از اینکه اطلاعات مورد نیاز را مطابق راهنمای فوق در فیلدهای مربوطه وارد نمودید، گزینه Pay، Buy، Submit and Pay، Complete Transaction، Pay Order و ... را کلیک نمایید و منتظر بمانید تا رسید پرداخت خود را مشاهده نمایید.
پرداخت آنلاین با کارت های اعتباری ویزا / مستر کارت


پرداخت آنلاین با کارت های اعتباری ویزا / مستر کارت


پرداخت آنلاین با کارت های اعتباری ویزا / مستر کارت

1
بخش سوم) نکات مهم در پرداخت با کارت:

1- بهتر است پس از پرداخت رسید نشان داده شده که معمولا شامل کد پرداخت می باشد، را روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید تا در صورت لزوم برای سایت مقصد ارسال نمائید.
2- کارت های اعتباری بین المللی نیازی به رمز دوم اینترنتی (آنچه که در ایران مرسوم است)، ندارند.
3- هنگام پرداخت دقت نمایید که IP شما کشور ایران نباشد. متاسفانه به دلیل تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، بسیاری از درگاه های پرداخت ارزی بین المللی با تشخیص IP ایران پرداخت را کنسل (Decline) می کنند. در این زمینه از نرم افزارهایی استفاده نمایید که در حین مراحل پرداخت، IP شما را ثابت نگه دارند.
4- در خصوص پرداخت توسط ویزا کارت TravelEZ و مستر کارت مجازی ezGyft آدرس (Billing Address) را کشور امارات انتخاب نمایید. در صورتیکه با آدرس امارات به مشکل برخورد کردید، از آدرس جایگزین این کارتها که برای آمریکا است و در قسمت کارت های من در پنل کاربری شما در سایت پرشین دانشجو قرار دارد، استفاده نمایید.
5- در صورتیکه سایت مقصد به دلیل مسائل امنیتی از شما شماره SSN (Social Security Number) را درخواست نماید، در این صورت امکان پرداخت با کارت های مجازی برای شما امکانپذیر نخواهد بود.
6- تاریخ انقضای کارت در برخی مواقع می تواند با مدت زمان استفاده از کارت متفاوت باشد. به عنوان مثال ویزاکارتهای TravelEZ دارای تاریخ انقضای سه ساله هستند اما یکسال پس از اولین شارژ منقضی خواهند شد.

در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.