یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

راهنمای پرداخت هزینه وقت سفارت آمریکا
  • وقت سفارت آمریکا (MRV) 

به طور کلی اولین مرحله به منظور صدور ویزای آمریکا، گرفتن وقت مصاحبه با سفارت آمریکا در کشور مورد نظر می باشد. به منظور اخذ وقت از سفارت مورد نظر بایستی هزینه مربوطه پرداخت شود. این مبلغ به هزینه MRV مشهور است. به منظور اخذ وقت ابتدا بایستی به این لینک مراجعه نمایید. در صورتیکه به دنبال اخذ وقت برای ویزای غیرمهاجرتی هستید روی این لینک کلیک نمایید. در این بخش کشور ایران را انتخاب نمایید.

در این صفحه ابتدا باید کشوری که می خواهید برای مصاحبه به آنجا بروید، انتخاب نمایید. از آنجاییکه سفارت امریکا در ایران نمی باشد، لازم است جهت مصاحبه به یکی از کشورهای همسایه مراجعه نمایید. این کشورها به شرح ذیل می باشد:

 

کشور

 

شهر

 

زبان روز مصاحبه

 

سایت سفارت

 

ترکیه

آنکارا

فارسی و انگلیسی

سایت سفارت ترکیه

 

امارات

دوبی

فارسی و انگلیسی

سایت سفارت امارات

 

ارمنستان

ایروان

فارسی و انگلیسی

سایت سفارت ارمنستان

 

 

 

کشور مورد نظر جهت اخذ وقت را انتخاب نموده (در اینجا به عنوان مثال امارات) و در صفحه جدید گزینه ایجاد حساب کاربری را کلیک نمایید. در صفحه ایجاد حساب کاربری برای مصاحبه در امارات گزینه مورد نظر را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید و گزینه Continue را کلیک نمایید. در صفحه جدید نام و نام خانوادگی، ایمیل و کلمه عبور را وارد نموده و گزینه Continue کلیک شود. سپس در صفحه جدید اطلاعات شماره پاسپورت، شماره DS160، تاریخ تولد، ملیت، نوع ویزای درخواستی و ... انتخاب شود. سپس به منظور ایجاد حساب کاربری گرینه Create Account را کلیک نمایید.

توجه: در صورتیکه فرم DS160 را تکمیل ننموده اید، از طریق این لینک فرم DS160 را تکمیل نمایید.

تا این مرحله شما حساب کاربری خود را ایجاد نمودید. مراحل بخش اول در راهنمای تصویری زیر نشان داده شده است.

توجه نمایید که اگر به صورت خانوادگی اقدام می نمایید، حتما نفر اول خانواده (F1,J1,B1…)  فرم را تکمیل نموده و اطلاعات سایر اعضا خانواده  (F2,J2,B2…) در حساب کاربری نفر اصلی اضافه گردد.

پس از ایجاد حساب کاربری بایستی هزینه MRV را پرداخت نمایید. هزینه MRV با توجه به نوع ویزا درخواستی مطابق جدول زیر متفاوت می باشد.

 

شماره ویزا

هزینه

نوع ویزا

F

$160

ویزای دانشجویی

M

$160

ویزای دانشجویی فنی حرفه ای

D

$160

ویزای کارکنان کشتی و خطوط هوایی

B

$160

ویزاهای توریستی، کاری، درمانی

I

$160

ویزای مطبوعاتی

J

$160

ویزای فرصت مطالعاتی

C-1

$160

ویزای ترانزیت

TN/TD

$160

NAFTA ویزای

T

$160

قربانیان قاچاق انسان

U

$160

قربانیان اقدامات جنایی

H

$190

کارگران و کارمندان موقت

L

$190

تبادلات بین کشوری

O

$190

اشخاص با توانایی های فوق العاده

P

$190

ورزشکاران و هنرمندان

Q

$190

تبادلات فرهنگی بین المللی

K

$240

نامزد یا همسر سیتیزن امریکا

E

$270

ویزای سرمایه گذاری

R

$190

مبلغان مذهبی

 

 

پس از پرداخت هزینه مطابق ویزای درخواستی، تقویم مورد نظر جهت انتخاب وقت مصاحبه باز خواهد شد. پس از باز شدن تقویم به مدت 365 روز برای تعیین وقت سفارت برای مصاحبه فرصت خواهید داشت. همچنین پس از تعیین وقت می توانید به تعداد نامحدود زمان مصاحبه خود را تغییر دهید. البته توجه شود که تا 24 ساعت قبل از زمان مصاحبه قادر به تغییر وقت خواهید بود. این وقت مصاحبه فقط و فقط در همان کنسولگری قابل انجام خواهد بود. اگر می خواهید وقت خود را در کنسولگری دیگر اخذ نمایید، مجددا باید مبلغ MRV را پرداخت نمایید.

 

توجه: در هر سفارت بایستی به منظور تحویل پاسپورت پس از اخذ ویزا، یک پست را انتخاب نمایید تا بتوانید Pick Up ویزا را از طریق آن پست انجام دهید.

 

  • روز مصاحبه

در روز مصاحبه تمامی مدارک مورد نیاز از جمله پاسپورت، پرینت فرم DS160، ترجمه مدارک مربوطه را به همراه داشته باشید. در این روز پس از کنترل افراد و ورود به کنسولگری، ابتدا انگشت نگاری صورت خواهد پذیرفت. سپس با توجه به نوبت داده شده به پشت باجه ها مراجعه خواهید نمود. در این حالت آفیسر مربوطه از شما سوالاتی را خواهد پرسید. سپس یک Case Number در اختیار شما قرار می دهد که از طریق این شماره می توانید وضعیت ویزای خود را پیگیری نمایید.

 

در این قسمت فهرست مدارک مورد نیاز برای مصاحبه ارائه شده است.



1- رسید تکمیل فرم DS-160: تائیده ای که در صفحه آخر و پس از ارسال فرم DS-160 به شما نشان داده می شود. جهت مشاهده نمونه این رسید به بخش راهنمای تکمیل فرم DS-160 راجعه نمائید.


2- رسید پراخت هزینه SEVIS FEE: این هزینه فقط برای F1 و J1 پرداخته می شود و F2 و J2 نیازی به پرداخت این هزینه ندارند. جهت مشاهده نمونه این رسید به بخش راهنمای پرداخت هزینه SEVIS Fee برای فرم I20 و یا راهنمای پرداخت هزینه SEVIS Fee برای فرم DS-2019 مراجعه نمائید.

توجه: در صورت انتقال سویس (SEVIS Fee) از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر، حتما نامه SEVIS Fee Transfer Confirmation به همراه پرینت رسید SEVIS Fee جدید را به همراه داشته باشید.


3- نامه پذیرش دانشگاه یا Admission Letter: این نامه به همراه برگه I20 .... برای شما ارسال خواهد شد.

 

4- نامه فاند یا بورسیه (Fund): به طور معمول هزینه های دانشگاه، فاند تخصیص یافته و موارد مرتبط در فرم I20 که دانشگاه برای شما ارسال می کند،وجود دارد. در برخی مواقع ممکن است دانشجویان نامه جداگانه ای برای فاند خود از یک شرکت یا ... داشته باشند. در صورت موجود بودن این نامه را نیز به همراه داشته باشید. در غیر اینصورت ضرورتی ندارد.

 

5- فرم I-20 : این فرم برای دانشجویانی است که به صورت F1 و F2 به سفارت مراجعه می نمایند. جهت آشنایی با فرم I20 به بخش راهنمای جامع I20  مراجعه نمائید.

 

6- فرم DS-2019 : این فرم برای دانشجویانی است که به صورت J1 و J2 به سفارت مراجعه می نمایند. جهت آشنایی با فرم DS-2019 به بخش راهنمای جامع DS-2019 مراجعه نمائید.

 

7- پرینت پرداخت هزینه MRV Fee: در حساب کاربری سفارت شما بخشی به عنوان مشاهده رسید پرداخت هزینه 160 دلار یا 320 دلار یا ... وجود دارد. بهتر است این رسید را برای مواقع ضروری پرینت و به همراه داشته باشید. جهت مشاهده نمونه این رسید به بخش راهنمای اخذ وقت سفارت آمریکا مراجعه نمائید.


8- پاسپورت

 

9- ریز نمرات مقاطع لیسانس، ارشد و دکتری: اصل و ترجمه ریز نمرات، در برخی موارد فقط به همراه داشتن ترجمه ریز نمرات کفایت می کند. اما برخی از آفیسرها ممکن است از شما اصل ریز نمره را بخواهند. بنابراین توصیه می شود که اصل ریز نمره را نیز همراه خود داشته باشید.

توجه: اگر پذیرش برای مقطع لیسانس دارید، اصل و ترجمه ریزنمرات دبیرستان و پیش دانشگاهی را نیز به همراه داشته باشید.

 

10- پرینت CV خود را به همراه داشته باشید.

 

11- کارت خدمت سربازی: اصل و ترجمه کارت پایان خدمت (معافیت، ...) سربازی

 

12- وثیقه: اصل و ترجمه برگه وثیقه در صورتیکه به جای خدمت سربازی، مبلغ وثیقه گذاشته اید. توجه: همچنین در صورت استفاده از معافیت تحصیلی، اصل و ترجمه نامه نظام وظیفه که به وزارت علوم ارسال شده است را به عنوان مدرک و جایگزین کارت پایان خدمت به همراه داشته باشید.

 

13- نامه Research Plan: در حقیقت این برگه به درخواست شما، توسط دانشگاه یا استاد برای شما ارسال می گردد. در این نامه هدف فعالیت شما در پروژه پیش رو در دانشگاه مقصد توضیح داده شده است. برخی آفیسر ها هنگام مصاحبه این نامه را دخواست نمی کنند. اما شدیدا توصیه می شود در صورتیکه می توانید از دانشگاه و یا استاد گرفته و به همراه داشته باشید.


14- نامه انگیزشی یا SOP (Statement of Purpose): در برخی مواقع، به خصوص برای دانشجویانی که Fund و Research Plan نداشته اند، این نامه از دانشجو خواسته شده است. علاوه بر CV و Research Plan، این نامه نیز مورد بررسی آفیسر قرار می گیرد. لطفا در متن آن دقت کنید!!!!


15- نامه تمکن مالی یا BS (Bank Statement): در صورتیکه فاند ندارید یا پارشال فاند هستید، نامه تمکن مالی اجباری است. برای کسانی که فاند دارند این نامه اختیاری است و ممکن است با توجه به شرایط خاص برایشان مورد نیاز باشد. مثلا ممکن است حتی با فاند کامل، هزینه های F2 پوشش داده نشود و در این صورت از شما نامه تمکن مالی درخواست شود. به طور کلی برای افراد فول فاند نیاز نمی باشد. برخی از دانشجویان فول فاند این برگه را به همراه دارند تا در صورت نیاز سریعا به آفیسر نشان دهند. توصیه می شود برگه تمکن مالی به نام پدر یا مادر باشد.

 

16- عکس 5*5 : بهتر است دو قطعه عکس 5 در 5 با مشخصات ذکر شده در فرم DS-160 به همراه داشته باشید تا در صورتیکه به هر دلیل از جمله کیفیت پایین یا عکس آپلود شده، یا استاندارد نبودن ... از شما درخواست عکس نمودند، با مشکل مواجه نشوید.

 

17- اصل و ترجمه شناسنامه : در برخی مصاحبه ها آفیسر به دلایلی درخواست مشاهده شناسنامه و ترجمه داده است. به خصوص برای افراد متاهل که به عنوان مدرک ازدواج ضروری می باشد. توصیه می شود اصل و ترجمه شناسنامه را به همراه داشته باشید.

 

18- اصل و ترجمه سند ازدواج: برای افراد متاهل سند ازدواج و ترجمه آن ضروری است. اگر فزرند شما نیز به همراه شما برای مصاحبه می آید، حتما اصل و ترجمه شناسنامه فرزندتان را به همراه داشته باشید.

توجه 1: برای کسانی که تاریخ ازواج آنها نزدیک بوده است، حتی در برخی مواقع تا دو سال، توصیه می شود علاوه براصل و ترجمه شناسنامه و سند ازدواج، عکس های مراسم عقد، دفترخانه، عروسی و ... را به همراه داشته باشید تا در صورتیکه آفیسر به هر دلیلی به شما شک کرد، بتوانید ازدواج خود را اثبات نمائید.

توجه 2: تاریخ ازدواج روی شناسنامه با سند ازدواج را کنترل نمائید که یکسان باشد. تاریخ عقد و ازدواج خود را به خاطر داشته باشید!!! و در صورتیکه مورد سوال واقع شدید دو تاریخ را به تفکیک بتوانید ذکر کنید.


19- اصل و ترجمه کارت ملی (اختیاری): در برخی مصاحبه ها (به ندرت) آفیسر به دلایلی درخواست مشاهده کارت ملی (National Identification Card ) و ترجمه آن را داده است. این مورد بسیار کم دیده شده است و به نظر خوتان بستگی دارد. اصل کارت ملی را همراه داشته باشید. اگر ترجمه کارت ملی را همراه نداشتید و به هر دلیلی 5 درصد آفیسر کارت ملی از شما خواست، برای آفیسر توضیح دهید که شماره ملی شما در پاسپورت و ... وجود دارد.

 

20- پرینت دستورالعمل سفارت: پس از تعیین وقت در سایت سفارت مورد نظر، برای شما ایمیلی حاوی اطلاعات شما به همراه زمان مصاحبه و بارکد امنیتی ارسال می شود. بهتر است این پرینت را به همراه داشته باشید.

 

21- پرینت نمرات آزمون زبان (TOEFL, IELTS, GRE,…): پرینت نمرات آزمون زبان خود را از صفحه سایت مربوطه گرفته و به همراه داشته باشید. این پرینت برای افرادی که در برگه I20 آنها و در بخش زبان، عبارت Conditional آورده شده است، ضروری می باشد.

 

22- نامه وزارت علوم (متقاضیان ویزای نوع J) : برای متقاضیان ویزای نوع J در صورتیکه این نامه را دارند، به همراه داشته باشند.

 

23- پرینت ایمیل ها و مکاتبات با سفارت (موارد خاص): پرینت مکاتبات با سفارت برای کسانی که هنگام گرفتن وقت مشکل داشته اند و روندی غیرعادی برای وقت گرفتن را طی کرده اند، توصیه می شود.

 

24- نامه کار (با توجه به شرایط شما): ممکن است از شما برگه ای که نشان دهد در صورت اشتغال به کار در ایران، در چه شرکتی کار می کردید، درخواست شود.

 

به همراه داشتن مدارک زیر کاملا اختیاری بوده و با توجه به شرایط ممکن است برای شما مفید باشد.

 

25- مدارک دانشگاهی (اختیاری): این مدارک می تواند شامل دانشنامه لیسانس، ارشد و دکتری (اصل و ترجمه) باشد که در موارد بسیار بسیار کمی از دانشجو خواسته شده است. اگر به هر دلیل این مورد از شما خواسته شد و همره نداشتید به آفیسر توضیح دهید همه اطلاعات مربوطه در ریزنمرات شما وجود دارد.

 

26- مدارک ماقبل دانشگاهی (اختیاری): این مدارک می تواند شامل دبیرستان و پیش دانشگاهی (اصل و ترجمه) باشد که برای دانشجویانی است که برای مقطع لیسانس اقدام به پذیرش نموده اند. اگر به هر دلیل این مورد از شما خواسته شد و همره نداشتید به آفیسر توضیح دهید همه اطلاعات مربوطه در ریزنمرات شما وجود دارد.

 

27- نامه های پذیرش دانشگاه های دیگر (اختیاری): اگر از دانشگاه های دیگر در آمریکا پذیرش گرفته اید و بین آنها این دانشگاه را انتخاب کرده اید، پرینت نامه ها را همراه داشته باشید. ممکن است در جایی از مصاحبه نشان دادن این نامه ها به نفع شما باشد. این مورد مخصوصا برای کسانی که بدون فاند و یا پارشال فاند هستند، می تواند مفید باشد و آفیسر را قانع کند که بعد از یک ترم توانایی اخذ فاند را خواهید داشت.


28-اصل یا کپی پاسپورت والدین (اختیاری): در موارد بسیار بسیار کم ممکن است از شما اصل یا کپی پاسپورت والدین درخواست شود. این مورد خیلی خیلی خیلی کم اتفاق افتاده است. حتی اگر موقع مصاحبه درخواست شد و همراه نداشتید به آفیسر بگویید که از طریق ایمیل به سفارت ارسال خواهید کرد.


29- نامه مکاتبه با استاد دانشگاه مقصد در آمریکا (اختیاری): اگر فاند ندارید و رشته غیر حساس هست می توانید این مکاتبات را همراه داشته باشید تا اگر در مصاحبه به این مکاتبات نیاز شد، همراه داشته باشید. مثلا ممکن است استاد در ایمیل های خود به شما گفته باشد از ترم بعد چند پوزیشن برای فاند شما وجود خواهد داست. نشان دادن این نامه برای شما که بدون فاند هستید می تواند مسیر مصاحبه را تغییر دهد.


30- برگه Job Offer (اختیاری): برای کسانی که فاند ندارند این مورد بسته به شرایط می تواند راهگشا باشد.

 

توجه شود که این لیست یک لیست کلی و با توجه به تجربیات دوستانی است که به سفارت رفته اند و به منظور تسریع در تهیه مدارک می باشد. بهتر است قبل از رفتن به هر سفارتی با کسانی که به آن سفارت رفته اند نیز مشورت کنید. 

1
بخش ایجاد حساب کاربری به منظور تعیین وقت سفارت:

به منظور اخذ وقت سفارت امریکا در کشورهای همسایه، ابتدا بایستی در سایت US-Visa حساب کاربری ایجاد نمایید. به منظور ایجاد حساب کاربری به این لینک مراجعه نمایید. در این صفحه به منظور اخذ وقت برای ویزای غیرمهاجرتی روی گزینه Nonimmigrant VISA کلیک کنید.
اخذ وقت سفارت امریکا

1
در صفحه جدید در قسمت ایران مطابق سلیقه خود زبان انگلیسی یا فارسی را انتخاب نمایید.
اخذ وقت سفارت امریکا
1
در مرحله بعد سفارت های فارسی زبان مخصوص ایرانیان به همراه اولی وقت موجود برای مصاحبه نمایش داده می شود. سفارت مورد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید.
اخذ وقت سفارت امریکا
توجه: به منظور ایجاد حساب کاربری داشتن شماره DS-160 ضروری است. در صورتیکه این فرم را تکمیل نکرده و شماره DS-160 نگرفته اید، ابتدا به این لینک مراجعه و فرم DS-160 را تکمیل و ارسال نمایید.
1
در مرحله بعد به منظور ایجاد حساب کاربری روی گزینه Apply (در فارسی بخش اعمال) کلیک نمایید.
اخذ وقت سفارت امریکا
1
در صورتیکه فرم درخواست ویزا را قبل از 14 سپتامبر 2015 تکمیل نکرده اید، گزینه NO را کلیک نمایید.
اخذ وقت سفارت امریکا
1
با توجه به شرایط خود گزینه مورد نظر را انتخاب و Continue را کلیک نمایید.
اخذ وقت سفارت امریکا
1
در صفحه جدید نام و نام خانوادگی، ایمیل و کلمه عبور خود را به زبان انگلیسی وارد نمایید و گزینه Create Account را کلیک کنید.
اخذ وقت سفارت امریکا
1
در مرحله بعد سایر اطلاعات از جمله شماره فرم DS-160، شماره پاسپورت، نوع ویزا، تاریخ تولد، ملیت و ... را وارد نموده و گزینه Create Account را کلیک کنید.
اخذ وقت سفارت امریکا
نکته: به منظور آشنایی با انواع ویزای آمریکا، تصویر زیر را مشاهده نمایید.
انواع ویزای آمریکا
1
در این مرحله حساب کاربری شما ایجاد شده است. به منظور اخذ وقت می توانید بقیه مراحل را که در ادامه توضیح داده شده است تکمیل نمایید.
1
بخش پرداخت هزینه MRV و گرفتن وقت سفارت آمریکا:

به منظور ورود به سایت اخذ وقت سفارت آمریکا اینجا کلیک کنید.به منظور دریافت وقت مصاحبه به صورت غیرمهاجرتی، گزینه ویزای غیرمهاجرتی را انتخاب نمایید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه

1
به منظور دسترسی به سفارت هایی که برای ایرانیان تعریف شده است، به بخش Iran رفته و گزینه فارسی/انگلیسی را به دلخواه انتخاب نمایید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
در پنجره جدید کنسولگری های امریکا در کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان در درسترس هستند. از آنجاییکه اخذ وقت سفارت تمامی سفارت ها مشابه هم می باشد، در اینجا به توضیح گرفتن وقت از کنسولگری ترکیه می پردازیم. توجه نمایید که اولین وقت های باز در زیر عنوان هر کشور مشخص شده است.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
به منظور ورود به حساب کاربری گزینه "ادامه" را کلیک کنید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
با استفاده از ایمیل و رمز عبوری که قبلا ساخته اید، به حساب کاربری خود وارد شوید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
توجه: در صورتیکه تمایل دارید که پرداخت شما توسط گروه پرشین دانشجو انجام شود، بایستی ایمیل و رمز عبور شکل فوق را در هنگام ثبت سفارش در بخش توضیحات وارد نمایید.
1
در پنجره جدید گزینه "ادامه کلیک" شود.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
در پنجره جدید پرداخت با کارت اعتباری را انتخاب کرده و گزینه "ادامه" را کلیک نمایید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
توجه: دقت نمایید که مبلغ پرداختی برای هر نفر 160 دلار می باشد. بنابراین با توجه به نفراتی که در این گروه به مصاحبه می روید، هزینه نهایی شما مضربی از 160 خواهد بود.
1
در پنجره جدید اطلاعات کارت را وارد کرده و گزینه "انجام پرداخت" را کلیک نمایید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
پنجره زیر صفحه تاییده پرداخت موفقیت آمیز شماست. به منظور اخذ وقت روی گزینه "ادامه" کلیک شود.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
محل کنسولگری، تاریخ مصاحبه و زمان مصاحبه را انتخاب و گزینه "زمان بندی مصاحبه" را کلیک نمایید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
پس از اخذ وقت می توانید با مراجعه به حساب خود و از چاپ دستورالعمل ها رسید خود را پرینت نمایید. این رسید را حتما در روز مصاحبه به همراه داشته باشید.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
همچنین در صورتیکه پس از مصاحبه سفارت / آفیسر از شما مدارک بیشتری خواست می توانید از طریق قسمت "بخش کنسولگری از من مدارک بیشتری خواسته است" مدارک خود را ارسال نمایید. در صورت نیاز می توانید متقاضی دیگری را به حساب کاربری اضافه نمایید. همچنین رسید پرداخت نیز در پنل شما در دسترس خواهد بود.
وقت سفارت امریکا در ترکیه
1
پس از اخذ وقت مصاحبه، شما مجاز خواهید بود حداکثر تا 5 بار زمان مصاحبه خود را تغییر دهید. به منظور تغییر زمان مصاحبه همانند تصویر زیر روی گزینه زمانبندی مجدد قرار کلیک و زمان جدید خود را تعیین نمائید. حتما به اخطار مرتبط با محدودیت 5 بار در تغییر زمان مصاحبه دقت فرمائید.
وقت سفارت امریکا
در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.