یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

راهنمای ارسال رایگان نمره آزمون تافل

راهنمای نمونه زیر توسط گروه خدمات ارزی پرشین دانشجو برای پاسخ به سوال شما در زمینه ارسال رایگان نمره تافل اینترنتی iBT به مراکز مورد نظر ارائه شده است. نمره آزمون زبان TOEFL iBT یکی از موارد مهم در طی فرآیند پذیرش دانشگاه‌های خارجی است و معمولا دانشگاه‌ها برای تایید نمره تافل اظهارشده در فرم Application پرونده شما، درخواست ارسال نمره تافل iBT را به صورت رسمی و از طریق ETS دارند. فرآیند ارسال نتیجه آزمون iBT برای دانشگاه‌ها اصطلاحا گزارش نمره یا Score Report گفته شده و درخواست آن از طریق حساب کاربری سایت ETS امکانپذیر است.

گزارش یا ریپورت نمره تافل iBT بر دو نوع است. در نوع اول کلیه متقاضیان آزمون تافل iBT این امکان را دارند که نتیجه آزمون خود را به طور رایگان برای چهار دانشگاه مقصد ارسال نمایند. در این حالت امکان انتخاب تا 4 دانشگاه در هنگام ثبت‌نام آزمون وجود داشته و تا ساعت 22 روز قبل از آزمون تافل iBT نیز تغییر و اضافه نمودن مراکز جدید امکانپذیر است. در این حالت ارسال نمره شما رایگان بوده و موسسه ETS پس از مشخص شدن نتیجه آزمون (معمولاً بین 10 تا 12 روز)، به طور خودکار نمره شما را به چهار دانشگاه مربوطه به صورت رسمی گزارش می‌نماید. نوع دوم گزارش نمره تافل در صورتی است که قصد ارسال نتیجه آزمون را برای بیش از چهار دانشگاه و یا پس از برگزاری آزمون دارید. در این روش باید هزینه هر ارسال نمره تافل را که در حال حاضر برابر 20 دلار است بپردازید. با هر بار پرداخت این مبلغ شما می توانید خودتان شخصا یک بار گزارش نمره را از طریق آدرسی که در اختیار ETS گذاشته‌اید دریافت نموده و یا یک بار نتیجه آزمون iBT خود را به موسسه، دانشگاه یا سازمان مورد نظر ارسال نمایید.

1
 مراجعه به سایت ETS: ابتدا به بخش مربوط به آزمون تافل اینترنتی IBT در سایت ETS رفته و بر روی My TOEFL iBT Account کلیک می‌نماییم.
پرشین دانشجو
1
ورود به حساب کاربری: با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.
پرشین دانشجو
1
ورود به بخش آزمون‌ها: در حساب کاربری خود بر روی گزینه View Orders کلیک نمایید.
پرشین دانشجو
1
انتخاب آزمون مورد نظر: پس از کلیک روی View Orders اطلاعات مربوط به آزمون‌های ثبت‌نام شده شما قابل مشاهده است. بر روی Order No مربوط به آزمون مورد نظر خود کلیک نمایید.
پرشین دانشجو
1
ورود به بخش تغییرات: پس از کلیک بر روی Order No مربوط به آزمون مورد نظر به صفحه Order Summary هدیت می‌شوید. در این صفحه کلیه اطلاعات مرتبط با آزمون مانند تراکنش‌ها و مراکز دریافت‌کننده گزارش نمره آزمون تافل iBT در دسترس است. برای انتخاب مراکز جدید ارسال نمره تافل و یا تغییر مراکز موجود بر روی گزینه Modify در بخش Score Recipient(s) مطابق تصویر کلیک نمایید.
پرشین دانشجو
1
جستجوی دانشگاه مقصد: در این مرحله با استفاده از قابلیت Search Options سایت ETS می‌توانید اطلاعات دانشگاه مقصد خود را بیابید. جستجوی دانشگاه مورد نظر بر اساس نام، کد و کشوری که دانشگاه مقصد در آن قرار دارد امکانپذیر است و بر اساس تجربه بهترین روش از میان سه گزینه مورد نظر جستجو بر اساس کد دانشگاه می‌باشد.
پرشین دانشجو
1
انتخاب دانشگاه و دانشکده یا مقطع تحصیلی: با وارد کردن کد 0984 به عنوان نمونه و کلیک بر روی گزینه Search اطلاعات مربوط به دانشگاه Western Ontario نمایش داده می شود. با کلیک بر روی گزینه Select در مقابل نام دانشکده و یا مقطع مورد نظر، درخواست ریپورت نمره را ادامه دهید.
پرشین دانشجو
1
انتخاب گروه تحصیلی: با کلیک بر روی منوی Select Department Group دپارتمان مود نظر خود در دانشگاه مقصد را انتخاب نمایید. به عنوان نمونه کلیه رشته‌های مهندسی در زیرمجموعه Physical Sciences در دسترس است.
پرشین دانشجو
1
انتخاب رشته تحصیلی: در این مرحله منوی جدید در صفحه اضافه می‌گردد که از طریق آن می‌توانید رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این منو نام هر رشته تحصیلی به همراه کد مروبطه قید شده است. پس از انتخاب رشته تحصیلی مورد نظر خود بر روی دکمه Continue کلیک نمایید. همچنین در همین مرحله نیز می‌توانید با انتخاب گزینه Add Another Score Recipient(s) نسبت به انتخاب مراکز بیشتری برای ارسال نمره تافل اقدام نمایید.
پرشین دانشجو
1
دریافت رسید تغییرات: پس از اتمام مراحل مجددا به صفحه Order Summary هدایت می‌شوید. با مقایسه صفحه Order Summary در حال حاضر و صفحه موجود در مرحله 5، ریپورت ثبت شده خود را در بخش Score Recipient(s) به صورت Ordered مشاهده می‌کنید که به معنی ثبت موفقیت آمیز درخواست ریپورت نتیجه آزمون iBT است.
پرشین دانشجو
1
تایید نهایی درخواست: در این مرحله با کلیک بر روی Confirm Order به صفحه تایید نهایی می‌رسیم.
پرشین دانشجو
1
افزودن دانشگاه‌های بیشتر: به منظور اضافه نمودن دانشگاه‌های بعدی به سفارش خود، کافیست تا مراحل 5 الی 10 این راهنما را تکرار نمایید.

 

در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.