یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید!

رمزعبور حداقل باید 6 کارکتر باشد! نمایش

کد امنیتی اشتباه وارد شده! CAPTCHA code

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام حداقل 2 کاراکتر!

نام خانوادگی حداقل 2 کاراکتر!

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

آدرس ایمیل با تکرار مطابقت ندارد!

یک رمز عبور امن برای خود انتخاب کنید! نمایش

تلفن همراه خود را باید وارد کنید!

لطفا پس از مطالعه قوانین پرشین دانشجو موافقت خود را با زدن تیک آن اعلام کنید!

آیا رمزعبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایمیلی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

آدرس ایمیل خود را باید وارد کنید!

لینک بازیابی پسورد برای شما ارسال شد.

بازگشت به فرم ورود

راهنمای پرداخت هزینه یونی اسیست (Uni-Assist)

  پرداخت هزینه یونی اسیست (Uni-Assist)

 

به منظور اخذ پذیرش از دانشگاه ها، بایستی مدارک خود را به صورت کامل در اختیار دانشگاه قرار دهید تا دانشگاه پس از بررسی مدارک، در صورت احراز صلاحیت شما، پذیرش نهایی را برای شما صادر نماید. دانشگاه‌های آلمان بدین منظور پلی ارتباطی بین متقاضی و دانشگاه ایجاد نموده‌اند که به یونی اسیست معروف می باشد.
مطالعات مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان نشان داده‌اند که پیش از وجود اسیست، یعنی زمانی که هر دانشجو مدارک خود را مستقیما به دانشگاه مورد نظر می‌فرستاد، نرخ ترک تحصیل در دانشگاه کاهش یافته است. چرا که با بررسی‌های دقیق اسیست، احتمال دادن پذیرش به دانشجویانی که دارای شرایط تحصیل در رشته مورد نظر هستند، کاهش یافته است.
از سوی دیگر با تأسیس اسیست، برای دانشجویان واجد شرایط این امکان فراهم شده که درخواست نامه‌ای عاری از اشتباه و مدارک کامل به دانشگاه تحویل دهند و بر شانس خود برای گرفتن پذیرش بیافزایند.
یونی اسیست (Uni-assist) یا به اختصار اسیست (assist)، به دانشجویان خارجی در این رابطه کمک می‌کند. یونی اسیست اتحادیه‌ای است که مراکز آموزش عالی آلمان (Deutsche Hochschulen) و مؤسسه تبادلات دانشگاهی آلمان (DAAD) عضو آن هستند.
دانشجوی خارجی که متقاضی تحصیل در آلمان است، پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود و آگاهی از داشتن مدارک لازم برای گرفتن پذیرش، می‌تواند با این مرکز ارتباط برقرار کند و مدارک خود را برای آنان از طریق ایمیل یا پست، بفرستد. اسیست، مدارک دانشجو را ارزیابی کرده و داوطلب را در تنظیم درخواست‌نامه‌ای بدون عیب و نقص (در ازای دریافت هزینه ای مشخص) یاری می‌‌کند. پس از بررسی اسیست، درخواست دانشجویان واجد شرایط به دانشگاه‌های مورد نظر ارسال می‌شود.
تاکنون بیش از ۱۰۰ مرکز آموزش عالی در آلمان به عضویت اسیست درآمده‌اند. یعنی اگر متقاضی تحصیل در یکی از این ۱۰۰ دانشگاه هستید، بهتر است مدارک خود را مستقیماً به دانشگاه نفرستید. فهرست این دانشگاه‌ها در وب سایت اسیست آورده شده است. با دانشگاه‌هایی که نامشان در این فهرست نیست، می‌توان مستقیمآْ ارتباط برقرار کرد.
در حال حاضر هزینه ارائه شده در سایت یونی اسیست بدین صورت است:
بررسی مدارک برای دانشگاه 'اول' در یک ترم مشخص 75 یورو
بررسی مدارک برای دانشگاه 'دوم' در یک ترم مشخص 15 یورو
بنابراین اگر قصد دارید در یک ترم برای چهار دانشگاه مختلف درخواست بررسی مدارک بدهید هزینه درخواستی یونی اسیست 120=15+15+15+75 یورو خواهد بود
یونی اسیس برای هر ترم و برای دانشگاه اول مبلغ 75 یورو و برای دانشگاه بعدی 15 یورو درخواست می کند، این بدین معنی است که شما می توانید چندین رشته و برنامه مرتبط را با هم اپلای نمایید.

به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز می توانید به لینک فارسی Uni-assist راهنمای مراجعه نمایید.

 

روش های پرداخت هزینه یونی اسیست (Uni-assist)

روش های پرداخت هزینه برای یونی اسیست در بخش Payment Methods این سایت ارائه شده است. شما می توانید پرداخت هزینه Uniassist خود را به دو روش انجام دهید.

روش اول) حواله بانکی: در این روش با مراجعه به صفحه مشخصات حساب بانکی یونی اسیست اطلاعات حساب بانکی را دریافت نمایید. شما می‌توانید این اطلاعات را به ایمیل info@persiandaneshjoo.ir برای پرشین‌دانشجو ارسال نمایید و پس از برآورد هزینه با ثبت سفارش حواله بانکی، پرشین دانشجو از طرف شما حواله بانکی را برای یونی اسیست ارسال نماید. پس از انجام حواله بانکی رسید در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما می‌توانید رسید حواله را برای دانشگاه ارسال نمایید. به منظور آشنایی با حواله بانکی و مشاهده نمونه رسید به این لینک مراجعه نمایید. اطلاعات حساب بانکی یونی اسیست در زیر نشان داده شده است.


The bank account details of uni-assist:
Benificiary: uni-assist e.V.
International bank code IBAN DE62100208900019055272
BIC/SWIFT-Code HYVEDEMM488
Name of the bank: HypoVereinsbank
Branch* Filiale Berlin-Charlottenburg
Leibnizstrasse 100
D-10625 Berlin

 

روش دوم) پرداخت با مستر/ ویزا کارت: برای پرداخت هزینه یونی اسیست از طریق کارت اعتباری شما می‌بایستی فرم پرداخت آفلاین را تکمیل نمایید. این روش به دلیل مسایل امنیتی توصیه نمی‌گردد و پرشین‌دانشجو نیز از انجام آن معذوز است. به منظور دسترسی به مدارک و فرم‌های مرتبط در این زمینه به بخش Downloads and Links در سایت یونی اسیست مراجعه نمایید.

 

1
روش اول: پرداخت از طریق تکمیل فرم پرداخت هزینه به صورت آفلاین

در این روش پس از دانلود فرم پرداخت آفلاین و تکمیل آن بر اساس اطلاعات ویزا کارت/مستر کارت خود، فرم را برای موسسه یونی اسیست ارسال نمایید تا هزینه مربوطه را از کارت شما کسر نمایند. نمونه این فرم در تصویر زیر نشان داده شده است.
پرداخت هزینه یونی اسیست

1
روش دوم: پرداخت از طریق ارسال حواله بانکی

در این روش با مراجعه به صفحه مشخصات حساب بانکی یونی اسیست اطلاعات حساب بانکی را دریافت نمایید.شما می‌توانید این اطلاعات را به ایمیل info@persiandaneshjoo.ir برای پرشین‌دانشجو ارسال نمایید و پس از برآورد هزینه با ثبت سفارش حواله بانکی، پرشین دانشجو از طرف شما حواله بانکی را برای یونی اسیست ارسال نماید. پس از انجام حواله بانکی رسید در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما می‌توانید رسید حواله را برای دانشگاه ارسال نمایید. به منظور آشنایی با حواله بانکی و مشاهده نمونه رسید به این لینک مراجعه نمایید.  نمونه ای از رسید حواله که برای شما ارسال خواهد شد، در تصویر زیر نشان داده شده است.
پرداخت هزینه یونی اسیست

در صورتی که به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارید جهت پرداخت هزینه ارزی خود می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید.
پرداخت توسط پرشین دانشجو

شما می‌توانید از طریق فرم پرشین دانشجو، برای انجام پرداخت ارزی خود ثبت سفارش نمائید. پرشین‌دانشجو با استفاده از فایل راهنمای ضمیمه ثبت سفارش، پرداخت مورد نظر را انجام داده و سپس رسید پرداخت را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند.

ثبت سفارش

پرداخت اتوماتیک در 10 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از سامانه پرداخت اتوماتیک Upay، ابتدا نسبت به شارژ حساب خود به میزان مورد نظر اقدام نموده و سپس پرداخت ارزی خود را در کمتر از 10 دقیقه به صورت اتوماتیک و بدون واسطه انجام دهید. 

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت / مستر کارت

شما می‌توانید با خرید یک کارت ارزی بین‌المللی و وارد نمودن اطلاعات مربوط به کارت (شامل 16 رقم روی کارت، تاریخ انقضا ، کد CVV، آدرس و...) در صفحه مربوطه، شخصا نسبت به انجام پرداخت خود در سایت مورد نظر اقدام نمایید. 

ثبت سفارش

سوال دارید؟ از طریق پرتال پشتیبانی در سمت چپ صفحه مطرح کنید.